3.01.2016

WIELKI KONKURS ze WSPANIAŁYMI NAGRODAMI!

Oto WIELKI KONKURS ze WSPANIAŁYMI NAGRODAMI!

Wszystko zaczęło się od podrecznika pt. "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi", a dokładniej od rozdziału "Trudni Uczestnicy". Ach ten rozdział!!! Są więc na świecie ludzie tak trudni, że cieżko nimi manipulowac?  Moją wielką radość przekułam na portrety owych gagatków. Zatem 11-tu trudnych przedstawicieli zasobów ludzkich jest gotowych. Do szczęścia brakuje 12-tego.
I na tym polega KONKURS:
Proszę o zaprezentowanie 12-tej trudnej postaci. Możesz być to Ty, Twoja kumpela lub kumpel, sąsiadka albo w ogóle wyimaginowana postać.
Postać, która mi się spodoba wygra:) Gdyby walka była ostra, a super postaci namnożyłoby się, odbędzie się losowanie.
Teraz nagrody:
Oczywiście nagrodą będzie ilustracja (oryginalna) zwycieskiej postaci wykonana przez Slumsi Tutkę.
Kolejną nagrodą będzie sitodrukowa pocztówka przedstawiająca nagą autorkę.
No i jeszcze jedna nagroda: zin, wykonany w całosci metodą sitodruku, składający się z kompletu trudnych uczestników. Na zina chwilę trzeba będzie poczekać, ale dwie pierwsze nagrody Zwycięzca otrzyma najszybciej jak sie da:)
Aha, rozwiązanie konkursu za tydzień w niedzielę o 20-tej.
Życzę kreatywnych pomysłów, hihihihi.

Aha, można wziąść udział w konkursie przez fejsika:
https://web.facebook.com/slumsi/


                                                             
Dominujący Darek

 "Dominujący Darek to facet, który chętnie gadałby cały czas. Na każdy temat ma coś do powiedzenia i oczywiście musi podać pięć przykładów. Może jest gadułą, a może chce zabłysnąć."

 Każdy zna takiego Darka, nieprawdaż?










Wątpiący Wacek:
 "Wacek zawsze twierdzi, że to, co proponuje ktoś , nie zadziała. "To się nie może udać" -twierdzi Wacek - próbowaliśmy tego rok temu, a poza tym nie spełniamy kryteriów i to jest za drogie i za długo trwa. Zresztą dyrekcja na pewno nie zezwoli. Najczęściej Wacek jest przeciwny wszelkim zmianom, jest urodzonym pesymistą albo zazdrości, że prezentowane pomysły nie są jego własnymi. Może być kłopotliwy, ponieważ swoją krytyką zabija kreatywność uczestników."

 No cóż, Wacek to z pewnych osobistych powodów moja ulubiona postać






Cicha Czesia
 "Cicha Czesia to uczestnik, który pozostaje w ogóle niezauważony. Biernie uczestniczy, siedzi cicho jak trusia -nie ze znudzenia, ale z nieśmiałości. Nie robi problemów - bo tak naprawdę nie robi nic - ale jeśli przyjmiemy, że Cicha Czesia ma coś wynieść ze szkolenia, to trzeba ją pobudzić do aktywności mimo jej nieśmiałej natury."

 Hej hej! Czesiu, nie daj sie!!!









Wiedząca najlepiej Wiesia
"Wiesia zawsze wie najlepiej, jak rozwiązać dany problem. To ona zna najlepsza odpowiedź, a co więcej, nikt inny nie może jej znać, bo prawidłowa odpowiedż jest tylko jedna - ta, którą poda Wiesia. I jeśli ktoś poda inne rozwiązanie, to Wiesia będzie walczyć do upadłego, by jej - i tylko jej - pomysł dalej dyskutować (ale rzecz jasna dyskutować to znaczy chwalić)."
 
 Oj mam ja dla Wiesi kilka ważkich problemów do rozwiązania. Takich, o których większość boi się nawet myśleć. 








Zmieniająca temat Zenobia
 "Zenobia to taka osoba, która, gdy skończysz mówić o strategii sprzedaży, stwierdzi: "Rzeczywiście, to ma sens, pamiętam, kiedyś byłam na wczasach i tam był basen...". Zenobia uwielbia podawać przykłady nie na temat."

 p.s. aha, z Zenobi mam coś ja. Bo w sumie co mnie jakaś strategia sprzedaży...









 
Złośliwa Zosia
"Złośliwa Zosia nigdy się nie zgadza i zawsze wątpi, ale jej ataki mają charakter personalny. Ona po prostu odczuwa potrzebę zniszczenia kogoś. Najlepiej trenera - przecież on jest najbardziej widoczny. Zadaje wiec złośliwe, męczące pytania, które mają wytrącić trenera z równowagi i pokazać grupie, jaki on jest głupi."

 Bez takich Zosi niektórzy kretyni panoszyliby się bez krępacji.
   





 
ZDUMIONA ZUZANNA
  "Zuzanne wszystko zadziwia. Kolorowe włosy, kolczyk w nosie...w genitaliach. Zuzanna nie może oderwać oczu od trenera, bo zdumiewająco jest mądry."

 A to moja autorska postać:) Ciekawe skąd mi się wzieła?











Przeszkadzający Piotrek
"Piotrek ciągle przerywa mówiącemu, albo gada z uczestnikiem siedzącym obok. Może nie jest zainteresowany, a może wręcz przeciwnie - ma tyle pomysłów na dany temat, że nie może się powstrzymać, by przestać mówić. Niezależnie od przyczyny - wprowadza szum i bałagan."

 Chaos, chaos, chaos!!! Forever! 










Mający osobiste problemy Marek
 "Marek to człowiek, który co chwila wciela się w inną postać: Zosię, Wacka, Norberta... Właściwie nie zależy mu na tym, by pogrążyć trenera czy trening, albo pokazać, jaki to on jest mądry. Marek ma po prostu wewnętrzne problemy (depresja, kryzys w rodzinie, kłótnia z szefem) i nieświadomie zachowuje się tak, że utrudnia trening"

 Otóż to! Marek ma problem a jakiś kretyn uważa że przeszkadza. Ech te zasoby.









Mądra Monika
"Mądra Monika musi pokazać, że ma 5 doktoratów. - W świetle najnowszych badań - twierdzi Monika - wydaje się, że interdyscyplinarne ujęcie tego zagadnienia pozwoli dojść do konkluzji, że..."

 Znacie taką Monike?
A może sami nią jesteście? 









 Będący zawsze przeciw Basia
"Basia nigdy nie zgadza się z trenerem i zawsze ma argumenty na poparcie tezy dokładnie przeciwnej niż założona. - Myślę, że trener myli się, twierdząc, że koń ma cztery nogi - twierdzi Basia - bo ja widziałem konia, który..."

  Wydaje mi się, że dość dobrze uchwyciłam te "widziałam"
Zresztą ja też widziałam tego konia, który...









 
 p.s. Opisy pochodzą z wyżej wspomnianego podręcznika.















2 komentarze:

  1. Wysyłam 3 propozycje:
    Łatwo ulegający nałogom Łukasz
    (Lukasz cały czas jest w poszukiwaniu używek. Jego nadrzędnym celem jest zdobycie papierosa,znalezienie miejsca do kupna piwa lub jointow,itd.)

    Hiperaktywny Heniek
    (Heniek robi 3 rzeczy naraz i nie moze usiedzieć na miejscu i sie wyluzować,cały czas musi cos robic,byc w akcji.tym stresuje resztę grupy.)


    Marudna Marysia

    (Marysia marudzi w każdej sytuacji i nie niezależnie od okoliczności zawsze znajdzie powód do niezadowolenia,o którym niezwłocznie informuje reszte grupy)
    Asia

    OdpowiedzUsuń